Monday, December 14, 2020

How I Got Robbed and Beaten and Illegally Arrested by a Local Troyan Gang in Bulgaria?

UPDATE: Catch up in terms of my current situation in Bulgaria.

UPDATE: Check out the original complaint here.

Zdraweite,

Kazvam se Dancho Danchev s mobilen telefon +359876893890 ot grad Troyan jivusht na postoqnen adres v grad Troyan i reshih da podam signal otnoso prestupna i korupcionna deinost ot strana na slujiteli na RPU Troyan i bolnica Troyan vkluchitelno i psihiatria klinika Lovech otnosno neizqsnen opit za otvlichane sprqmo men bez nikakvo znanie ot nikoi i bez nikakvo pravorazdavane sprqmo situaciqta i sushto taka za izqsnqvane na grajdansko polojenie i lishavane ot prava i intelectualna sobstvenost i zaguba na pari v razmer na 100,000 leva pod vliqnie-to na korupcionni praktiki i domashno nasilie ot strana na moi roditeli i upoivashti veshtestva bez znanieto na durjavata i bez znanieto na nikoi s cel da buda privikat za izqsnqvane na obstoqtelstva i da razber-a dali ne sum tursen za izqsnqvane na takiva.


V godinat-a 2010 nepoznato lice nahluva v kushtat-a mi i mi vadi documenti s drugo nepoznato lice koeto go chaka na stulbite v kushti i izqvqva jelanie da se vidim i da razgovarqme pri koeto az se skrivam. Na sledvashtiq den 3-ma slujiteli ot RPU Troyan s bashta mi nahluvat v moqta kushta i me izdurpvat ot staqta i mi pokazvam kseroks kopie ot lichnata mi kart-a koeto az ne sum predostavql i nasilstveno me izdurpvat ot u nas i me otvejdat s kola v nepoznat-a posoka bez da mi e davano obqsnenie za zadurjaneto mi s vkluchitelno medicinsk-a sestra v moqt-a kushta koqto mi predlag-a da piq hapche kato gorivot-o za prevoza na kolat-a se prepisva na firmat-a v koqto raboti moqto maika firma Lesoplast.

Sushtiq den sum nastanen v psihiatria Lovech pri koeto sum kanen da se podpisha i poseshtavam chovek koito ne poznavam koito mi obrabotva documenti-te sled koeto bez da mi bude davano obqsnenie sum zaveden i zakluchen v karcer za period ot nqkolko mesec-a bez da mi bude davano obqsnenie za zadurjaneto mi.

Sushtiq den v psihiatriq-ta v karcer-a pri men dovejdat lice koeto poznavam izvestno kato Kamen Tzura i go vkarvat pri men v karcer-a kato prekarvam noshtan leglo. Liceto e dovedeno ot sused policai koito poznavam i se kazva Dilqn Minkov.

- Tinka Antimova - turse me da davam kruv bez da me poznava
- lekarstvoto mi struv-a 600 leva a to e mostra i struva 20 leva
- predlaga mi da mi biqt injekcii kogato piq hapche
- Ganev - zashto davam pari na roditelite si

Pri poslednoto mi poseshtenie v RPU Troyan za da se oplacha ot eventualno otrqvane i ot moite roditeli mi se kazva che ne trqbva da jiveq u nas.


The Chief of Local Police Troyan


The Chief of Local Police Troyan


The major of Troyan when I was arrested

- Vladimir Spasov

- Tzveta Mihailova

- Kamen Tzurov

- Tinka Antimova

- Angelova

- Katia Edreva

Vladimir Spasov - a local drug addict and a criminal who stole a salami from me and doesn't recognize me as someone he knows for 5 years following after that
 

Peter Shoshkov - a local drug addict and a criminal who doesn't recognize me as someone he knows for 5 years following after that


Kamen Tzurvo - the guy who was brought in in the psychiatric clinic in Lovech where I was ilegally held while kidnapped


Katia Edreva - the woman responsible for holding me illegally hostage for a period of 3 months without explanation


Stava na vupros za slednite slujiteli na RPU Troyan v godina-ta 2010:
  • Марин Моев Маринов
  • Павлин Стоянов Георгиев
  • Красимир Михов Колев
  • Тихомир Найденов Славков
  • Стефан Иванов Милев
  • Анатоли Пламенов Трифонов
  • Станимир Цочев Инковски
  • Иван Недялков Иванов
  • Мирослав Стойков Михайлов
  • Васил Моев Гачевски
  • Божидар Банков Петров
  • Веско Цветанов Минков
  • Момчил Стефанов Цочев
  • Минко Стоянов Минков
  • Георги Митков Илиев
Primary contacts points that you should seek to contact in case you're worried about my well-being are:
  • Email: dans@dans.bg
  • Telefon za korupciq na slujiteli na MVR - 02 / 982 22 22
  • GDBOP - Signal za korupciq i izpirane na pari - gdbop@mvr.bg
  • Nachalnik RPU Troyan - rutr.lo@mvr.bg
  • Troyan Police - Email: police_troyan@abv.bg
  • Troyan Hospital - Email: mbal_troyan@abv.bg
  • Lovech Psychiatry Clinic - Email: dpblovech@abv.bg 
  • Troyan Municipality - Email: mail@troyan.bg

No comments:

Post a Comment