Wednesday, November 02, 2022

Kas vēlas kļūt par viesu blogeri šajā emuārā?

Dārgie bloga lasītāji,

Vai jūs daudz zināt par informācijas drošības kibernoziegumu izpēti OSINT un draudu izlūkdatu vākšanu, tostarp kibernoziegumu dalībnieku izpēti? Vai jūs interesē kļūt par šī bloga viesu blogeri, kur jūs varēsiet sasniegt vienu no labākajām un daudzveidīgākajām auditorijām drošības nozarē kopš 2005. gada decembra, kas sastāv no drošības ekspertiem, pētniekiem, piegādātājiem un organizācijām, tostarp kibernoziegumu pētniekiem, ASV izlūkdienestiem un tiesībaizsardzības iestādēm un organizācijām?

Kas ir Dancho Danchev un kas ir Dancho Danchev's Blog?

"Neatkarīgais darbuzņēmējs" | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse Participant | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Award | Won SCMagazine Award | Took Down the Koobface Botnet | Presented at the GCHQ with the Honeynet Project | SCMagazine Who to Follow on Twitter for 2011 | Participated in a Top Secret GCHQ Program called "Lovely Horse" | Identified a major victim of the SolarWinds Attack - PaloAltoNetworks | Found malware on the Web Site of Flashpoint | Tracked monitored and profilsed the Koobface Botnet and revealed one botnet operator | Made it to Slashdot two times | My Personal Blog got 5. Kopš 2005. gada decembra ir 6 miljoni skatījumu | Mans vecais Twitter konts ieguva 11 000 sekotāju | Man bija vidēji 7000 RSS lasītāju manā blogā | Man ir savs vinils "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev", ko izgatavojis kāds kanādiešu mākslinieks | Pašlaik darbojos Astalavista.box. sk | Es sniedzu interviju DW par Koobface botnetu | Es sniedzu interviju NYTimes par Koobface botnetu | Es sniedzu interviju Krievijas OSINT | Jeffrey Carr's Taia Global sarakstā iekļauts kā galvenais konkurents | Es uzstājos GCHQ | Es uzstājos Interpolā | Es uzstājos InfoSec | Es uzstājos CyberCamp | Es uzstājos RSA Europe"

PIEZĪME: Viesu raksti var būt rakstīti gan angļu, gan jūsu dzimtajā valodā. Ļaujiet tam notikt!

Nosūtiet man e-pasta vēstuli angļu valodā uz adresi dancho.danchev@hush.com, lai painteresētos par šo iespēju, pievienojot īsu iepazīstinājumu, tostarp, iespējams, LinkedIn profilu vai CV, un es drīzumā ar jums sazināsimies, lai jūs pieteiktu un prezentētu kā oficiālu viesu blogeri manā personīgajā blogā.

Sekojiet man līdzi!

No comments:

Post a Comment