Wednesday, November 02, 2022

Kdo želi postati gostujoči bloger na tem blogu?

Dragi bralci bloga,

Ali veste veliko o informacijski varnosti, raziskavah kibernetskega kriminala OSINT in zbiranju obveščevalnih podatkov o grožnjah, vključno z raziskavami akterjev kibernetskih groženj? Ali vas zanima, da bi postali gostujoči bloger na tem blogu, kjer boste lahko dosegli eno najboljših in najbolj raznolikih občinstev v varnostni industriji od decembra 2005, ki jo sestavljajo varnostni strokovnjaki raziskovalci prodajalci in organizacije, vključno z raziskovalci kibernetskega kriminala obveščevalne skupnosti ZDA ter agencije in organizacije za kazenski pregon?

Kdo je Dancho Danchev in kaj je njegov blog?

"Neodvisni izvajalec | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Udeleženec Lovely Horse | Dvakrat na Slashdotu | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Zmaga Jessy H. Neal | Osvojil nagrado revije SCMagazine | Uničil botnet Koobface | Predstavil se je na GCHQ s projektom Honeynet | SCMagazine Who to Follow on Twitter za leto 2011 | Sodeloval v strogo zaupnem programu GCHQ, imenovanem "Lovely Horse" | Prepoznal glavno žrtev napada SolarWinds - PaloAltoNetworks | Na spletni strani Flashpoint našel škodljivo programsko opremo | Spremljal in profiliral botnet Koobface ter razkril enega od operaterjev botneta | Dvakrat se je pojavil na Slashdotu | Moj osebni blog je dobil 5. 6 milijonov ogledov strani od decembra 2005 | Moj stari račun na Twitterju je dobil 11 000 sledilcev | Na svojem blogu sem imel povprečno 7 000 bralcev RSS | Imam svoj vinil "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev", ki ga je izdelal kanadski umetnik | Trenutno vodim Astalavista.box. sk | Dal sem intervju za DW o botnetu Koobface | Dal sem intervju za NYTimes o botnetu Koobface | Dal sem intervju za ruski OSINT | Podjetje Taia Global Jeffreyja Carra me navaja kot glavnega konkurenta | Predstavljen na GCHQ | Predstavljen na Interpolu | Predstavljen na InfoSec | Predstavljen na CyberCamp | Predstavljen na RSA Europe"

OPOMBA: Članki za gostujoče objave so lahko napisani v angleščini ali v vašem maternem jeziku. Naj se to zgodi!

Pošljite mi elektronsko sporočilo v angleščini na naslov dancho.danchev@hush.com v smislu povpraševanja o tej priložnosti, vključno s kratko predstavitvijo, po možnosti vključno s profilom LinkedIn ali življenjepisom, in kmalu se vam bom oglasil z idejo, da vas pridobim in predstavim kot uradnega blogerja za goste na mojem osebnem blogu.

Ostanite z nami! 

No comments:

Post a Comment