Wednesday, November 02, 2022

Kto chce zostać gościnnym blogerem na tym blogu?

Drodzy czytelnicy bloga,

Czy wiesz dużo o bezpieczeństwie informacji, badaniach nad cyberprzestępczością, OSINT i zbieraniu informacji o zagrożeniach, w tym o badaniu aktorów cyberzagrożeń? Czy jesteś zainteresowany zostaniem Gościnnym Blogerem na tym blogu, gdzie będziesz mógł dotrzeć do jednej z najlepszych i najbardziej zróżnicowanych grup odbiorców w branży bezpieczeństwa od grudnia 2005 roku, która składa się z ekspertów ds. bezpieczeństwa, badaczy, dostawców i organizacji, w tym badaczy cyberprzestępczości, amerykańskiej wspólnoty wywiadowczej oraz agencji i organizacji zajmujących się egzekwowaniem prawa?

Kim jest Dancho Danchev i czym jest Blog Dancho Dancheva?

"Independent Contractor | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse Participant | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Award | Won SCMagazine Award | Took Down the Koobface Botnet | Presented at the GCHQ with the Honeynet Project | SCMagazine Who to Follow on Twitter for 2011 | Participated in a Top Secret GCHQ Program called "Lovely Horse" | Identified a major victim of the SolarWinds Attack - PaloAltoNetworks | Found malware on the Web Site of Flashpoint | Tracked monitored and profiled the Koobface Botnet and exposed one botnet operator | Made it to Slashdot two times | My Personal Blog got 5. 6M odsłon od grudnia 2005 r. | Moje stare konto na Twitterze zyskało 11,000 zwolenników | Miałem średnio 7,000 czytelników RSS na moim blogu | Mam własny winyl "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev" wykonany przez kanadyjskiego artystę | Obecnie prowadzę Astalavista.box. sk | Udzieliłem wywiadu dla DW na temat botnetu Koobface | Udzieliłem wywiadu dla NYTimes na temat botnetu Koobface | Udzieliłem wywiadu dla Russian OSINT | Wymieniony jako główny konkurent przez Jeffrey Carr's Taia Global | Prezentowany w GCHQ | Prezentowany w Interpolu | Prezentowany w InfoSec | Prezentowany w CyberCamp | Prezentowany w RSA Europe".

UWAGA: Twoje artykuły Guest Post mogą być napisane zarówno w języku angielskim jak i w Twoim ojczystym. Zróbmy to!

Wyślij mi e-mail w języku angielskim na adres dancho.danchev@hush.com z zapytaniem o tę możliwość, zawierającym krótkie wprowadzenie, w tym ewentualnie profil LinkedIn lub CV, a ja wkrótce odezwę się do Ciebie z pomysłem, aby Cię zaciągnąć i przedstawić jako oficjalnego Guest Bloggera na moim osobistym blogu.

Stay tuned!

No comments:

Post a Comment