Wednesday, November 02, 2022

Cine vrea să devină un Blogger invitat la acest blog?

Dragi cititori ai blogului,

Știți multe despre securitatea informațiilor cercetarea criminalității cibernetice OSINT și colectarea de informații despre amenințări, inclusiv cercetarea actorilor de amenințări cibernetice? Sunteți interesați să deveniți un blogger invitat pe acest blog, unde veți putea ajunge la una dintre cele mai bune și mai diverse audiențe din industria de securitate din decembrie 2005, care este formată din experți în securitate, cercetători, furnizori și organizații, inclusiv cercetători în domeniul criminalității cibernetice, comunitatea de informații din SUA și agenții și organizații de aplicare a legii?

Cine este Dancho Danchev și care este blogul lui Dancho Danchev?

"Independent Contractor | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Participant la Lovely Horse | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | A câștigat Jessy H. Neal Award | Premiul SCMagazine Award | A doborât botnetul Koobface | Prezentat la GCHQ cu proiectul Honeynet | SCMagazine Who to Follow on Twitter pentru 2011 | A participat la un program strict secret al GCHQ numit "Lovely Horse" | A identificat o victimă importantă a atacului SolarWinds - PaloAltoNetworks | A găsit malware pe site-ul web al Flashpoint | A urmărit, monitorizat și profilat botnetul Koobface și a expus un operator de botnet | A ajuns pe Slashdot de două ori | Blogul meu personal a primit 5. 6 milioane de vizualizări de pagini din decembrie 2005 | Vechiul meu cont de Twitter a obținut 11.000 de urmăritori | Am avut o medie de 7.000 de cititori RSS pe blogul meu | Am propriul meu vinil "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev" realizat de un artist canadian | În prezent conduc Astalavista.box. sk | Am acordat un interviu pentru DW despre botnetul Koobface | Am acordat un interviu pentru NYTimes despre botnetul Koobface | Am acordat un interviu pentru OSINT rusesc | Cotat ca un competitor important de către Jeffrey Carr's Taia Global | Prezent la GCHQ | Prezent la Interpol | Prezent la InfoSec | Prezent la CyberCamp | Prezent la RSA Europe"

NOTĂ: Articolele Guest Post pot fi scrise fie în limba engleză, fie în limba dvs. maternă. Haideți să facem acest lucru să se întâmple!

Trimiteți-mi un e-mail în limba engleză la adresa dancho.danchev@hush.com în sensul de a mă întreba despre această oportunitate, incluzând o scurtă prezentare, inclusiv, eventual, un profil LinkedIn sau un CV, iar eu vă voi răspunde în scurt timp cu ideea de a vă înrola și de a vă prezenta ca Guest Blogger oficial pe blogul meu personal.

Rămâneți pe fază!

No comments:

Post a Comment