Wednesday, November 02, 2022

Hvem ønsker at blive gæsteblogger på denne blog?

Kære bloglæsere,

Ved du en masse om informationssikkerhed cyberkriminalitet forskning OSINT og trussel intelligens indsamling herunder cyber trussel aktører forskning? Er du interesseret i at blive gæsteblogger på denne blog, hvor du vil kunne nå ud til et af de bedste og mest forskelligartede publikum inden for sikkerhedsbranchen siden december 2005, som består af sikkerhedseksperter, forskere, leverandører og organisationer, herunder cyberkriminalitetsforskere, det amerikanske efterretningsmiljø og retshåndhævende myndigheder og organisationer?

Hvem er Dancho Danchev, og hvad er Dancho Danchev's Blog?

"Independent Contractor | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse Participant | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Award | Won SCMagazine Award | Took Down the Koobface Botnet | Præsenteret på GCHQ med Honeynet Project | SCMagazine Who to Follow on Twitter for 2011 | Deltaget i et tophemmeligt GCHQ-program kaldet "Lovely Horse" | Identificeret et stort offer for SolarWinds Attack - PaloAltoNetworks | Fundet malware på Flashpoints websted | Sporet overvåget og profileret Koobface Botnet og afsløret en botnetoperatør | Gået til Slashdot to gange | Min personlige blog fik 5. 6M Page Views Since December, 2005 | Min gamle Twitter-konto fik 11.000 følgere | Jeg havde i gennemsnit 7.000 RSS-læsere på min blog | Jeg har min egen vinyl "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev" lavet af en canadisk kunstner | Kører i øjeblikket Astalavista.box. sk | Jeg gav et interview til DW om Koobface-botnettet | Jeg gav et interview til NYTimes om Koobface-botnettet | Jeg gav et interview til russisk OSINT | Opført som en stor konkurrent af Jeffrey Carrs Taia Global | Præsenteret på GCHQ | Præsenteret på Interpol | Præsenteret på InfoSec | Præsenteret på CyberCamp | Præsenteret på RSA Europe"

BEMÆRK: Dine gæsteindlægsartikler kan skrives enten på engelsk eller på dit modersmål. Lad os få det til at ske!

Send mig en e-mail på engelsk på dancho.danchev@hush.com med henblik på at spørge om denne mulighed, herunder en kort introduktion, herunder eventuelt en LinkedIn-profil eller et CV, og jeg vil snarest vende tilbage til dig med ideen om at hverve dig og præsentere dig som en officiel gæsteblogger på min personlige blog.

Stay tuned!

No comments:

Post a Comment