Wednesday, November 02, 2022

Kdo se chce stát hostujícím bloggerem na tomto blogu?

Vážení čtenáři blogu,

Víte hodně o výzkumu informační bezpečnosti kybernetické kriminality OSINT a shromažďování zpravodajských informací o hrozbách včetně výzkumu aktérů kybernetických hrozeb? Máte zájem stát se Guest Bloggerem na tomto blogu, kde budete mít možnost oslovit jedno z nejlepších a nejrozmanitějších publik v rámci bezpečnostního průmyslu od prosince 2005, které se skládá z bezpečnostních expertů výzkumníků prodejců a organizací včetně výzkumníků kybernetické kriminality zpravodajské komunity USA a orgánů a organizací pro vymáhání práva?

Kdo je Dancho Danchev a co je blog Dancho Dancheva?

"Independent Contractor" | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse Participant | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Award | Won SCMagazine Award | Took Down the Koobface Botnet | Presented at the GCHQ with the Honeynet Project | SCMagazine Who to Follow on Twitter for 2011 | Participated in a Top Secret GCHQ Program called "Lovely Horse" | Identified a major victim of the SolarWinds Attack - PaloAltoNetworks | Found malware on the Web Site of Flashpoint | Tracked monitored and profiled the Koobface Botnet and revealed one botnet operator | Made it to Slashdot two times | My Personal Blog got 5. 6 milionů zobrazení stránek od prosince 2005 | Můj starý účet na Twitteru získal 11 000 sledujících | Měl jsem na svém blogu v průměru 7 000 čtenářů RSS | Mám vlastní vinyl "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev" vyrobený kanadským umělcem | V současné době provozuji Astalavista.box. sk | Poskytl jsem rozhovor DW o botnetu Koobface | Poskytl jsem rozhovor NYTimes o botnetu Koobface | Poskytl jsem rozhovor ruskému OSINT | Uveden jako hlavní konkurent Jeffreyho Carra Taia Global | Prezentován na GCHQ | Prezentován na Interpolu | Prezentován na InfoSec | Prezentován na CyberCamp | Prezentován na RSA Europe"

POZNÁMKA: Vaše články pro hosty mohou být psány buď v angličtině, nebo ve vašem rodném jazyce. Pojďme to uskutečnit!

Pošlete mi e-mail v angličtině na adresu dancho.danchev@hush.com ve smyslu dotazu na tuto příležitost včetně krátkého představení, včetně případného profilu na LinkedIn nebo životopisu, a já se vám brzy ozvu s nápadem, že vás zařadím a představím jako oficiálního Guest Bloggera na svém osobním blogu.

Zůstaňte naladěni! 

No comments:

Post a Comment