Wednesday, November 02, 2022

Ki szeretne vendégblogger lenni ebben a blogban?

Kedves blogolvasók!

Sokat tudsz az információbiztonság kiberbűnözés kutatás OSINT és fenyegetés hírszerzés gyűjtéséről, beleértve a kiberfenyegetés szereplőinek kutatását? Érdekli Önt, hogy vendégblogger legyen ezen a blogon, ahol 2005 decembere óta a biztonsági iparág egyik legjobb és legváltozatosabb közönségét érheti el, amely biztonsági szakértőkből, kutatókból, gyártókból és szervezetekből áll, beleértve a kiberbűnözés kutatóit, az amerikai hírszerző közösséget és a bűnüldöző szerveket és szervezeteket?

Ki Dancho Danchev és mi Dancho Danchev blogja?

"Független vállalkozó | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse résztvevő | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Award | Won SCMagazine Award | Took Down the Koobface Botnet | Presented at the GCHQ with the Honeynet Project | SCMagazine Who to Follow on Twitter for 2011 | Részt vett egy szigorúan titkos GCHQ programban, a "Lovely Horse" | Identified a SolarWinds Attack egyik fő áldozatát - PaloAltoNetworks | Found malware on the Web Site of Flashpoint | Tracked monitored and profiled the Koobface Botnet and exposed one botnet operator | Made it to Slashdot two times | My Personal Blog got 5. 6M Page Views Since December, 2005 | A régi Twitter fiókomnak 11,000 követője van | Átlagosan 7,000 RSS olvasója volt a blogomnak | Van egy saját bakelitlemezem "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev", amit egy kanadai művész készített | Jelenleg az Astalavista.box. sk | Interjút adtam a DW-nek a Koobface botnetről | Interjút adtam a NYTimes-nak a Koobface botnetről | Interjút adtam az orosz OSINT-nek | Jeffrey Carr Taia Globalja jelentős versenytársként szerepel | Előadtam a GCHQ-nál | Előadtam az Interpolnál | Előadtam az InfoSecnél | Előadtam a CyberCampnél | Előadtam az RSA Europe-nál."

MEGJEGYZÉS: Vendégposzt-cikkei angolul vagy az anyanyelvén is írhatók. Csináljuk meg!

Küldjön nekem egy e-mailt angol nyelven a dancho.danchev@hush.com címre, hogy érdeklődjön erről a lehetőségről, beleértve egy rövid bemutatkozást, beleértve esetleg egy LinkedIn-profilt vagy egy önéletrajzot, és rövidesen válaszolok Önnek az ötlettel, hogy felvegye Önt, és bemutassa Önt hivatalos vendégbloggerként a személyes blogomban.

Maradjon velünk!

No comments:

Post a Comment