Wednesday, November 02, 2022

Kim bu blogda konuk blog yazarı olmak ister?

Sevgili blog okuyucuları,

Siber tehdit aktörleri üzerine araştırmalar da dahil olmak üzere bilgi güvenliği siber suç araştırmaları OSINT ve tehdit istihbaratı toplama hakkında çok şey biliyor musunuz? Aralık 2005'ten bu yana siber suç araştırmacıları, ABD istihbarat topluluğu ve kanun uygulayıcı kurum ve kuruluşlar da dahil olmak üzere güvenlik profesyonelleri, araştırmacılar, satıcılar ve kuruluşlardan oluşan güvenlik endüstrisindeki en iyi ve en çeşitli kitlelerden birine ulaşabileceğiniz bu blogda konuk blog yazarı olmakla ilgileniyor musunuz?

Dancho Danchev kimdir ve Dancho Danchev'in blogu nedir?

"Bağımsız Yüklenici | Astalavista.com 2003-2006 | Astalavista.box.sk 2020-2022 | Lovely Horse Participant | Slashdotted Two Times | Ex-ZDNet | Ex-Webroot | Won Jessy H. Neal Ödülü Kazandı | SCMagazine Ödülü Kazandı | Koobface Botnet'i Devirdi | Honeynet Projesi ile GCHQ'da Sunuldu | SCMagazine 2011'de Twitter'da Kimleri Takip Etmeli | "Lovely Horse" adlı çok gizli bir GCHQ programına katıldı | SolarWinds Saldırısının önemli bir kurbanını belirledi - PaloAltoNetworks | Flashpoint web sitesinde kötü amaçlı yazılım buldu | Koobface Botnet'i takip etti, izledi ve profilini çıkardı ve bir botnet operatörünü ortaya çıkardı | İki kez Slashdot'a girdi | Kişisel blogum 5. Aralık 2005'ten bu yana 6 milyon sayfa görüntülemesi | Eski Twitter hesabımın 11.000 takipçisi var | Blogumda ortalama 7.000 RSS okuyucum var | Kanadalı bir sanatçı tarafından yapılmış kendi plağım "Blue Sabbath Black Cheer / Griefer - We Hate You Dancho Danchev" var | Şu anda Astalavista.box. sk | Koobface botnet hakkında DW'ye röportaj verdim | Koobface botnet hakkında NYTimes'a röportaj verdim | Russian OSINT'e röportaj verdim | Jeffrey Carr'ın Taia Global'i tarafından büyük bir rakip olarak listelendim | GCHQ'da sunum yaptım | Interpol'de sunum yaptım | InfoSec'te sunum yaptım | CyberCamp'te sunum yaptım | RSA Europe'da sunum yaptım"

Not: Konuk makaleleriniz İngilizce veya ana dilinizde yazılabilir. Hadi bunu gerçekleştirelim!

Bu fırsat hakkında bilgi almak için bana dancho.danchev@hush.com adresine İngilizce bir e-posta gönderin ve LinkedIn profili veya CV'nizi de içeren kısa bir tanıtım gönderin; sizi işe alma ve kişisel blogumda resmi bir konuk blog yazarı olarak yer verme fikriyle kısa süre içinde size geri döneceğim.

Bizi izlemeye devam edin! 

No comments:

Post a Comment